Czy warto zapisać dziecko do przedszkola językowego?
Opublikowano: 27 sierpnia 2024

W dzisiejszych czasach, biegła znajomość języków obcych jest czymś więcej niż cennym atutem to fundament ! (więcej…)

Czytaj więcej
Wielojęzyczność – czym jest i jak ją rozpocząć?
Opublikowano: 13 sierpnia 2024

Wielojęzyczność jest zjawiskiem polegającym na zdolności do posługiwania się kilkoma językami, która przynosi liczne korzyści zarówno dzieciom, jak i dorosłym. W dzisiejszym globalnym świecie, umiejętność komunikacji w różnych językach staje się coraz bardziej wartościowa i pożądana. (więcej…)

Czytaj więcej
Na co zwrócić uwagę wybierając żłobek w Warszawie?
Opublikowano: 11 lipca 2024

Wybór żłobka dla dziecka to kluczowa decyzja, która może mieć znaczący wpływ na jego rozwój i samopoczucie. W Warszawie, gdzie oferta żłobków jest bardzo szeroka, należy dokładnie przeanalizować kilka aspektów, aby podjąć najlepszą decyzję. Podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę, by wybrać żłobek, do którego maluch będzie uczęszczał z przyjemnością.

(więcej…)

Czytaj więcej
Dlaczego warto rozpocząć naukę języka hiszpańskiego już w żłobku?
Opublikowano: 22 maja 2024

Rozpoczęcie nauki języka hiszpańskiego już w żłobku to inwestycja w przyszłość Twojego dziecka. Wczesne lata życia są kluczowym okresem, w którym mózg dziecka jest najbardziej chłonny i otwarty na naukę nowych języków. (więcej…)

Czytaj więcej
Czym jest dwujęzyczność zamierzona?
Opublikowano: 21 maja 2024

W odpowiedzi na potrzeby współczesnego, jakże zglobalizowanego społeczeństwa, coraz więcej osób decyduje się na naukę co najmniej dwóch języków obcych. Jedną z metod osiągania biegłości językowej jest tzw. dwujęzyczność zamierzona.

(więcej…)

Czytaj więcej
Nauka języków obcych u niemowląt a rozwój mowy
Opublikowano: 8 maja 2024

Edukowanie dziecka w zakresie obcych języków jest nie tylko inwestycją w jego przyszłość, ale także wzbogacającym i rozwijającym doświadczeniem, które może otworzyć przed nim wiele nowych możliwości.

(więcej…)

Czytaj więcej
Chiński i japoński – dlaczego nauka języków azjatyckich ma sens?
Opublikowano: 27 marca 2024

Niemiecki, angielski, hiszpański czy francuski – tych języków najczęściej uczą się uczniowie w tradycyjnych szkołach. Tymczasem w International Trilingual School of Warsaw (ITSW) dzieci mogą poznać także języki mniej tradycyjne i przyszłościowe, takie jak chiński i japoński.

(więcej…)

Czytaj więcej
Przedszkole językowe – jakie zalety daje edukacja wielojęzyczna?
Opublikowano: 23 lutego 2024

Każdy rodzic pragnie zapewnić swojemu dziecku jak najlepszy start. Znając możliwości młodych umysłów, warto pomyśleć o przedszkolu językowym i w ten sposób zadbać o jego rozwój. Dzięki temu już w młodym wieku nauczą się płynnie posługiwać jednym lub więcej językami obcymi, co otworzy mu drogę do wielu możliwości zawodowych i nie tylko. (więcej…)

Czytaj więcej
Im szybciej, tym lepiej. Zdolność nauki języka obcego zanika z wiekiem! 
Opublikowano: 18 stycznia 2024

Wraz z wiekiem nauka mówienia w języku obcym tak jak robią to native speakerzy, czyli jego rodowici mówcy, staje się coraz trudniejsza. (więcej…)

Czytaj więcej
Dlaczego niemowlęta lepiej uczą się języków niż dorośli? Najnowsze badania wyjaśniają zagadkę
Opublikowano: 24 listopada 2023

Niemowlęta wykazują niezwykłą zdolność do nauki języków, co wynika z wysokiej plastyczności ich mózgów. Są w stanie efektywnie przyswajać nowe dźwięki i struktury językowe, co dorosłym przychodzi z trudem. (więcej…)

Czytaj więcej
Immersja językowa – zanurzenie w języku – na czym polega?
Opublikowano: 16 października 2023

Nauka języków obcych może być realizowana w różny sposób. Za jedną z najskuteczniejszych metod uznaje się immersję językową, która umożliwia prawdziwie głęboką podróż w świat komunikacji językowej, gdzie język staje się narzędziem, a nie celem samym w sobie. (więcej…)

Czytaj więcej
Angielski dla dzieci – kiedy najlepiej zacząć naukę?
Opublikowano: 6 września 2023

„Angielski? Nie no, jest jeszcze za malutkie, pomiesza mu się.” – to przekonanie wciąż pokutuje wśród rodziców, którzy myślą, że naukę drugiego języka powinno rozpoczynać się dopiero wtedy, kiedy maluch opanuje język ojczysty. Ale badania są jednoznaczne! (więcej…)

Czytaj więcej

Znajdź nas

Dołącz do nas!